VRAGEN

Snelmenu



Gebruikers


Klik hier om een restaurant aan ons door te geven. Wij nemen dan contact met hen op. Misschien staat uw favoriete restaurant straks ook online!

Klik hier om je vriend(in) over ons te informeren!

Wanneer je een account aanmaakt bewaren wij al je belangrijke gegevens. Wanneer je opnieuw via ifoods bestelt herkent het systeem al je gegevens. Je hoeft daarom niet steeds opnieuw alles in te voeren.

Klik hier om je wachtwoord naar je e-mailadres te sturen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen e-mailbevestiging ontvangen. Kijk bij "Mijn account" > "Mijn logboeken" > "Gebruikt voor bestellingen" of je bestelling is ontvangen. Staat hier geen bestelling van vandaag, dan is je bestelling niet goed ontvangen. Probeer nogmaals je bestelling te plaatsen. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de ifoods helpdesk.

Bij vragen en/of problemen betreft je bestelling kun je mailen naar de ifoods klantenservice. Je krijgt dan direkt antwoord.

De meeste gegevens kan je wijzigen nadat je je via je account hebt aangemeld.

Ja, deze cookies worden gebruikt om je tijdens je bezoek te herkennen en je bestelling veilig te bewaren.


Bedrijven


Klik hier om een restaurant aan ons door te geven. Wij nemen dan contact met hen op. Misschien staat uw favoriete restaurant straks ook online!

Ja, ifoods kent een uniek één factuur systeem voor bedrijven. Dit beproefde systeem is al jaren in gebruik bij onze bedrijfsklanten. De belangrijkste voordelen op een rij:

  • Geen contante betalingen meer nodig
  • Geen rompslomp met declaraties
  • Alle bezorgrestaurants op één website.
  • Kostenbeheersing en geen declaratiestromen
  • Maakt u gebruik van een cateraar? Bespaar 25% en maak gebruik van ifoods!
  • Alle uitgaven inzichtelijk via onze website en via een gespecificeerde factuur. Eventueel met uw kostenplaatsen!

Wilt u meer informatie? Onze klantenservice kunt u hier bereiken.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen e-mailbevestiging ontvangen. Kijk bij "Mijn account" > "Mijn logboeken" > "Gebruikt voor bestellingen" of je bestelling is ontvangen. Staat hier geen bestelling van vandaag, dan is je bestelling niet goed ontvangen. Probeer nogmaals je bestelling te plaatsen. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de ifoods helpdesk.

Bij vragen en/of problemen betreft je bestelling kun je mailen naar de ifoods klantenservice. Je krijgt dan direkt antwoord.

De meeste gegevens kan je wijzigen nadat je je via je account hebt aangemeld.

Ja, deze cookies worden gebruikt om je tijdens je bezoek te herkennen en je bestelling veilig te bewaren.

Via het bedrijfsaccount kunnen de belangrijkste gegevens worden gewijzigd. Bovendien kan je hier zien welke bestellingen er zijn gedaan en of er (bedrijfsbestel) tegoed is ontvangen. Wanneer het bedrijfsbesteltegoed niet voldoende is om een bestelling te doen kan je dit aanvullen met privé tegoed. Privé te goed is via de website te bestellen. Afrekenen hiervan kan met IDeal. Indien je managersrechten hebt ontvangen kan je ook besteltegoed aan medewerkers uitdelen of intrekken. Managersrechten kunnen worden verkregen via de klantenservice van ifoods.


Restaurants


ifoods werkt op basis van een 'no-cure-no-pay' systeem. Het is daarom juist verstandig om ook uw menukaart/dienst bij ifoods op de site te plaatsen! Neemt u contact op met ifoods en wij leggen u graag uit hoe eenvoudig het werkt, welke voordelen het voor u heeft en hoe wij uw bedrijf optimaal kunnen inpassen in ons systeem. Aanmelden is geheel kosteloos!

Klik dan hier!.

Wanneer u beschikt over een digitale versie van de menukaart (bijvoorbeeld Excel of Word) kunt u deze eenvoudig aan ons mailen. Heeft u alleen een gedrukt exemplaar dan kunt u deze faxen (of scannen en mailen) aan ons.

U kunt kiezen om de bestellingen via fax of e-mail te ontvangen.

Wanneer u ons laat weten in welke periode u gesloten bent plaatsen wij dit op onze website. Uw vaste klantenkring kan precies zien wanneer zij weer bij u kunnen bestellen.

Alle informatie hierover vindt u hier!

Als u zich wilt aanmelden staat hier! het aanmeldformulier

Wanneer u beschikt over een digitale versie van het menu kunt u deze eenvoudig aan ons mailen. Heeft u alleen een gedrukt exemplaar dan kunt u deze faxen aan ons.

direct bestellen
325